Հաջորդ ուսումնական տարում ես արդեն կլինեմ 10-րդ դասարան: Իմ կարծիքով մյուս ուս. տարում տնային աշխատանքը հանելը ճիշտ չէ, կարելի է ուղղակի մի քիչ քչացնել: Միայն դասարանում զբաղվելը քիչ է, և հարկավոր է տանը ևս զբաղվել: Իմ ընտրությամբ առարկայի գործունեությամբ ես զբաղվում եմ նաև տանը՝ երբ ցանկանամ: Ընտրությամբ առարկայի գործունեությամբ հարկավոր է զբաղվել ամեն աշխատանքային օր: Ինքնակրթությամբ զբաղվելը ամենաարդյունավետ ուսման միջոցն է, երբ դու զբաղվում ես քո սիրելի գործով և կարդում կամ սովորում ես այնպես ինչպես դու էս ցանկանում: |
Պատմության հերոսը շատ նման էր շատ մարդկանց որոնք գտնվում են հայաստանում: Նրանք ամեն օր փորձում են իրենց երեխաների համար գոնե ուտելիգ գնել, որպեսզի սովից չմահանան: Նրանցից շատերը դիմում են մուրացկանությանը: Նրանք իրենց երեխաների օգնությամբ գումար են վաստակում: Պատմության հերոսը ինքն էր իր գումարը վաստակում, անգամ եթե նա շատ քիչ էր վաստակում ես դա ավելի եմ գնահատում: Բայց նրա քայլը ինձ դուր չէկավ, նա իր երեխաներին թողեց միայնակ և իրեն գցեց ջուրը, չնայած նա չէր կարողանում գումար աշխատել նա կարող էր գոնէ իր երեխաներին ուղարկել մանկատուն: |
Զատիկը իմ սիրելի տոներից մեկն է, որի ժամանակ մարդիկ իրենց շռայլություն են թույլ տալիս, և առանց հասկանալու զատիկի խորհուրդը նշում են այն միայն ձվեր ներկելու և կռվեցնելու համար: Թումանյանի հուշերում զատիկը շատ նման է մեր օրերի զատիկին որտեղ մարդիկ փորձում են ունենալ ամենալավը, ինչպես մեզ մոտ: ԵՎ մի երևույթ, որը շատ նման է մեր օրերի սովորություններին, քահանաները փորձում են ավելի շատ գումար աշխատել եկեղեցու շնորհիվ: Հիմա այդ սովորությունը շատ ակնհայտ է և շատ քահանաներ աշխատում են եկեղեցում միայն ավելի շատ գումար հայթայթելու համր, ինչպես և այն ժամանակ: |
Առաջին քառյակում նա մտածում է իր հայրենիքի փառքի առկայության մասին:Երբ հայրենիքումտ փառքն է գերիշխում դու վարում ես լուսավոր կյանք:Երկրորդ քառյակում հեղինակը նկարագրում է ահռելի չափերի հասնող կարոտը, որը վերջ ի վերջո վերածվում է վիշտի, ցավի և ողբի:Երրորդ քառյակում հեղինակի հայրենիքում տիրում է վախ, սարսափ որը և կանխագուշակում էր սպասվող սպանդի և վտանգի մասին:ԵՎ նա իմանալով իր ընկերների դաժան ապագայի մասին, նրա սիրտը պոկվում է և դուրս թռչում իր մարմնից:Չորրորդ քառատողում նա պատմում է թե ինչպես են եղեռնից հետո տուն շենացնում և պահպանում իրենց չնչին գոյությունը: Հինգերորդ քառյակում նա պատմում էր թե ինչպես են պայքարում և չէն հանձնվում ի վերջո նրանք կարողանում են հաղթահարել դժվարությունները: |
Ղազարոս Աղայանի «Երկու խոշոր չարիք» հոդվածում նա համարում էր չարիք դպրոցում երկար աշխատելը և չհանգստանալը: Երբ մարդ անընդհատ լարված է մտածում է ձկտել ավելիին: Հիմա մարդիկ ավելի քան լարված են և այդ պատչառով ինչպես Աղայանի հոդվածում էր մենք դառնում ենք նեռվային: Անընդհատ խոսում ենք դժգոհ, կոպտում ենք, իսկ համակարգիչների կամ այլ տեխնիկանների չափից ավելի օգտագործումը ավելի է խորացնում մեր վիճակը: Սըրանից դուրս գալու լավ ձև է գնալ անտառապատ տարածք և գոնե մի քնի օր անցկացնել այնտեղ առանց մտածելու ուրիշ բաների մասին և սովորելու: Իսկ երբ վերադարնալ սովորել ոչ չափից դուրս, համակրգչի առջև նստել ավելի քիչ: Աղայանը շատ լավ է նկարագրում իրավիճակը: Անընդհատ սովորելուց շատ մարդիկ խելագարվել են: Բայց կան մարդիկ որոնք հասել են բարձրունքների և հիմա շարունակում են կարդալ սովորել: Բայց հարկավոր է հետևել մեզ և ժամանակ առ ժամանակ հանգստանալ: |
Կապույտ շատ իմաստներ ունի: Չարենցյան բանաստեղծություններում դրանք խորհրդանշում էին սերը, տիեզերքը, երկինքը, անվերջությունը: Կապույտը նա ուղելով իր սիրելիին բացում էր անվերջ իր զգացմունքները, և կապույտում ստեղծում գեղեցիկ երանգ: Կապույտը իմ կարծիքով խորհրդանշում է խաղաղությունը, երբ երկինքը սպիտակ չէ և արևն է շողում, կապույտը ձևավորում է այն և գեղեցիկ ձայն էր արձակում:
|
Երբ դու մեկին սիրում ես և այդ սեր այնքան ուժեղ է, որ բաժանելը նույնն է ինչ աշխարհի բոլոր մարդկանց ապահովել ամեն ինչով գոնե չունեվորներին: Ես դա համարում եմ աստվածային սեր, իսկ աստված դա հավատն է ինքներս մեր հանդեպ: Աշխարհում ինչ չի բացատրվում գիտությամբ բացատրվում է աստծով: Դեպի աստված սերը դա սերն է ինքտ քո հանդեպ, երբ դու ուզում ես որ ինչ որ բան լավ լինի դու դա խնդրում ես աստծուց, շատերն ասում են եթե նա չկա այդ դեպքում ինչու ենք նրան քննարկում:
|
)
|
« Նոյեմբեր 2024 » | ||||||
Երկ | Երք | Չոր | Հնգ | Ուրբ | Շաբ | Կիր |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |